No matter how hard life is, do not lose hope

No matter how hard life is, do not lose hope
I like your smile <3

czwartek, 10 stycznia 2013

Głupota ludzka nie zna granic...

Nie potrafię rozkminić i ogarnąć dzisiejszych ludzi. Szczególnie zastanawia mnie zachowanie nastolatków, a nawet czasem dzieci...
Zacznijmy od nałogów. Teraz jest taki okres, że nastolatki, a często dzieci sięgają po alkohol,papierosy i narkotyki. Ja osobiście po prostu się tym brzydzę. Bo w sumie na co to komu? Alkohol niszczy organizm i w pewnym sensie zaburza rozwój człowieka; tytoń zanieczyszcza płuca i skraca nam życie; narkotyki powodują, że człowiek nie wie, co się z nim dzieje i często dochodzi do nieszczęśliwych wypadków.
Więc pytam: Po co to wszystko?!?! Dla szpanu?! No proszę Was...
Nie rozumiem tego.. i chyba nigdy już nie zrozumiem.

Druga kwestia, a mianowicie plotki itp.
Wszyscy robią sobie na złość i jeden drugiego zjeżdża. Owszem też to robię, ale staram się żeby to nie było kompletnie bez uczuć.. zawsze sumienie mnie ruszy ; /  Sama byłam do niedawna ( z resztą po części nadal jestem) ofiarą kpin, drwin, obelg itp... Chociaż ostatnio jest już okej... Ale tak czy siak, uważam, że to chamskie w stosunku do innych. I zdania nie zmienię...

I trzecia sprawa...
Zdarzają sie przypadki, że dwoje ludzi w młodym wieku zaczyna być parą. To również jest problem tych czasów...
Osoby w wieku 10-14 lat są przekonane iż sie naprawdę zakochały. Prawda jet taka, że nie wiedzą czym jest prawdziwa MIŁOŚĆ Zdarza się też, że dziewczyna chodzi z chłopakiem tylko dla szpanu.. To też działa w odwrotną stronę.
Ja dzięki mojej kochanej przyjaciółce zrozumiałam ten błąd.. Teraz już wiem, że lepiej zaczekać na tego Jedynego niż później żałować, że się poznało pierwszego lepszego... Bo to przecież takie szczeniackie zachowanie.

Kocham to <3 Takie głębokie.. i do myślenia daje :)
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=TKyBOyP77N0#!

Pozdrawiam:
Piątkaa xx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz