No matter how hard life is, do not lose hope

No matter how hard life is, do not lose hope
I like your smile <3

wtorek, 8 stycznia 2013

Cześć Wam!

Na początek opowiem Wam coś o sobie i o tym dlaczego założyłam tego bloga ^^
Jestem Zuza i mam prawie 13 lat. Wiem, że to niewiele, ale nie przekreślajcie mnie od razu :) Mam przezwisko Zaynsterowa, ale tak zwracają sie do mnie tylko inne Directioners. W szkole mówią an mnie Zuza.  A więc... Moim marzeniem zawsze był taniec., jednak nie dane mi jest go spełnić. Zaraz za tańcem jest rysowanie. Kocham to <3 Na razie jestem początkująca w tej dziedzinie, ale mam nadzieję, że moje prace się Wam spodobają ^^ Będę dodawać co jakiś czas zdjęcia rysunków ...
Od niedawna chodzę na harcerstwo. I nie wstydzę sie tego, ponieważ to żaden 'obciach' być harcerzem/harcerką.  a wręcz przeciwnie, ogromna chluba.
W poniedziałek, 14 stycznia jadę na zimowisko xD Nie będzie mnie przez 5 dni w domu.. Dlatego też dodam notkę w przeddzień wyjazdu :) prawie tydzień bez komórki i telefonu.. Ogarniacie?! ; o
Bardzo lubię sport, choć nie wszystko mi wychodzi :D Najbardziej nienawidzę biegania.. po prostu nie przypadło mi to do gustu xD

Tego bloga założyłam ze względu na to iż chciałabym sie z innymi podzielić tym co ja myślę o różnych sprawach dzisiejszego świata. Mam nadzieję, że nie zanudzę Was i wydobędę pewien przekaz we wpisach.

Myślę, że to tyle na początek ... Aaa...zapomniałabym. Będę się podpisywać : Piątka. Dlaczego? Ponieważ z numerologii wychodzi, że jestem Piątką ^^ Kiedyś Wam to wyjaśnię.. Dzisiaj już nie mam czasu..

Pozdrawiam:
Piątkaa xx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz